Betalinger

Danske Bank: Reg: 4597 Kontonr: 3231 579206
Euro Konto: IBAN DK63 3000 4597 0932 76 / BIC/SWIFT: DABADKKK

Forretningsbetingelser

Der kan kun bookes online på Kommandørgårdens hjemmeside. Undtagelser er grupper, firma eller øvrige specielle ønsker. Såfremt det er vanskeligt da vil vi gerne være behjælpelig med at lave reservationen for dig. 

Annulleringsbetingelser:

Sker afbestilling

– mere end 35 dage før ankomstdato mistes 35% af det fulde lejebeløb. 

– mellem 34 og 15  dage før ankomstdato  mistes 50 % af det  fulde lejebeløb

– under 15 dages før ankomstdato mistes 100% af det fulde lejebeløb

Det fulde lejebeløb er det man skal betale for hele opholdet fra ankomst til afrejse. 

Ved annullering af ophold skal en mail sendes med reservations nummer og kontonummer og vi vil returnere pengene indenfor 2 uger. 

Det kan derfor anbefales at have en rejseforsikring der kan dække mistet lejebeløb ved eventuel sygdom. 

Ændring af dato.

Ønsker du at ændre datoen er dette kun muligt mod et gebyr på 500,- kr/værelse. Dog er dette kun muligt 2 uger før ankomst datoen. 

Dog er dette ikke muligt ved special arrangementer med specifikke ankomst datoer.  

Man kan dog kun ændre ankomstdatoen indenfor 6 måneder fra den oprindelige ankomst dato. Bemærk dog, at der kan være andre overnatningspriser på den nye ankomstdato og der derfor kan være et tillæg.

Bøde

Hvis antallet af personer ikke stemmer overens med den angivne reservation, forbeholder vi os retten til at pålægge en bøde på 300,- DKK pr. dag. Ellers skal man forlade matriklen. 

Reservationer med Værdibeviser er NON Refundable

Har du foretaget en reservation med et værdibevis fra en af vores samarbejdspartnere er dette værdibeviset NON refundable.  

Har du et ophold med ankomst på en specifik dato kan dette kun ændres til en af de andre datoer som er angivet i værdibeviset. Dette vil koste et ændringsgebyr på 350,- kr værdibevis. 

Check in og check ud  

Check-ind efter Kl. 15.00 og check-ud inden Kl. 10.00

Ved ankomst efter kl. 21.00 beder vi Dem om at ringe på følgende telefonnummer: +45 74 75 51 22. Hotellet kan kontaktes 24 timer dog vil der være nattevagt på fra kl. 21.00 til næste morgen kl. 8.00. 

Nattevagten kan kontaktes på  +45 74 75 51 22

Daglig service ved hotelophold. 

Der er ikke daglig service på vores korte opholds pakker (under 3 dage). Ligesom håndklæder kan skiftes i receptionen mod et gebyr af 20,- pr håndklæde.  Find mere information om ophold og værelser under menuen “Vigtig information, tilkøb og rabatter”.

Inden Afrejse

Hvis der bruges service vil vi minde dem om, at De skal vaske op efter Dem selv. Viskestykker kan lejes for 10,- kr /stk. Der er sulfo på værelserne. 

Rengøring af brændeovn (hvis den har været benyttet) kr. 295,- 

Såfremt der efterlades opvask , vil vi tillade os at sende Dem en regning på kr. 295,- også selv om de har betalt for slutrengøring. 

 

Afrejse uden betaling af faktura

Såfremt man forlader hotellet uden at  betale vil der blive opkrævet et gebyr på kr 350,- ligesom der vil blive tillagt 2% i rente pr. måned. Betales regningen ikke indenfor 14 dage efter man har modtaget regningen vil den uden varsel blive sendt til inkasso.

Selvforplejnings ophold:

Der vil være toiletpapir når man kommer men man skal selv supplere for resten af opholdet. 

Støvsuger kan lånes i receptionen. Rengøringsmidler og klude skal man selv medbringe.  

Rygning på værelset/hytten

Såfremt man ryger indenfor da vil man få en ekstraregning på 1500 kr.

Efterladt opvask på værelset.

Det er ikke tilladt at efterlade opvask ved afrejse. Vi forbeholder os retten til at sende eftersende en regning på 395,- kr.

Slutrengøring:

Slutrengøring er obligatorisk. Disse gebyrer fremgår på online booking.  

Reklamationer & mangler:

Ved fejl eller mangler under opholdet, skal der STRAKS rettes henvendelse til receptionen med det samme.

Vi forventer ved ankomst at enheden straks kontrolleres og mangler straks meddeles til receptionen. Er der lukket må man gerne ringe til 0045 23458649. 

Umiddelbart herefter skal der også rettes skriftlig henvendelse til Hotel Kommandørgården på info@kommandoergaarden.dk eller De udfylder et reklamations skema som De finder på vores hjemmeside. Af klagen skal det fremgå hvem der er klaget til i receptionen. Følges proceduren ikke, og modtager Hotel Kommandørgården først en eventuel klage efter hjemkomst, vil denne blive afvist og kompensation vil ikke være muligt.