Menu

Forretningsbetingelser 

For at opretholde Deres reservation, bedes De indbetale et depositum af kr. 750 senest senest 7 dage efter bestillings dato til vores konto Danske bank

4597  3231579206

eller 

IBAN: DE86203205004989043862 SWIFT: DABADEHH

Resterende betales minimum 3 uger før ankomst. 

Ved indbetaling af depositum accepterer De bookingen samt Kommandørgårdens forretnings- og annulleringsbetingelser.
Sker bookingen mindre end 7 dage før ankomst bedes De, samme dag betale hele beløbet (husk at oplyse Deres bookingnummer (RESXXXXX))

Annulleringsbetingelser:

Sker afbestilling
– mere end 35 dage før ankomstdato mistes indbetalt depositum
– mellem 34 og 22 dage før ankomstdato betales 50 % af det samlede lejebeløb
– mellem 21 og 15 dage før ankomstdato betales 75 % af det samlede lejebeløb
– ved senere afbestilling betales 100 %

Reservationer med Værdibeviser er NON Refundable

Har du foretaget en reservation med et værdibevis fra en af vores samarbejdspartnere er dette værdibeviset NON refundable.  

Såfremt De har bestilt og betalt wellness behandlinger eller ridning, er disse også at betragte som NON refundable. 

Yderligere information: 

Check-ind efter

Kl. 15.00 og

check-ud inden Kl. 10.00

Ved ankomst efter kl. 21.00 beder vi Dem om at ringe på følgende telefonnummer: +45 74 75 51 22. Hotellet kan kontaktes 24 timer dog vil der være nattevagt på fra kl. 21.00 til næste morgen kl. 8.00. 

Nattevagten kan kontaktes på +45 23458649

Daglig service. 

Der er ikke daglig service på vores korte opholds pakker (under 3 dage). Ligesom håndklæder kan skiftes i receptionen mod et gebyr af 20,- pr håndklæde.  Find mere information om ophold og værelser under menuen “Vigtig information, tilkøb og rabatter”.

Afrejse

Hvis der bruges service vil vi minde dem om, at De skal vaske op efter Dem selv. Der er ikke viskestykker eller klude inkluderet i Deres ophold. Såfremt der efterlades opvask og fyldte skraldespande, vil vi tillade os at sende Dem en regning på kr. 295,- også selv om de har betalt for slutrengøring. 

Vi gør opmærksom på, at såfremt den resterende betaling IKKE sker senest ved afrejse altså vi skal sende en faktu, beregnes et rykkergebyr af kr. 300,- plus et løbende rentetillæg på 2% pr. påbegyndt måned.

Rengøring af brændeovn (hvis den har været benyttet).

Selvforplejnings ophold:

Der vil være toiletpapir når man kommer men man skal selv supplere for resten af opholdet. 

Støvsuger kan lånes i receptionen. Rengøringsmidler og klude skal man selv medbringe.  

Slutrengøring:

Slutrengøring kan tilkøbes for kr. 495,- for hytter og lejligheder, små hytter dog kun 395,- kr. 

Har De valgt selv at foretage slutrengøringen, gør vi opmærksom på, at Kommandørgården kontrollerer rengøringen af enheden umiddelbart efter Deres afrejse.

Er der mangler, vil Kommandørgården eftersende en regning på kr. 495,- for en slutrengøring.

Hvis De vælger selv at foretage slutrengøringen er De ansvarlig for følgende:
Støvsugning af gulv og sofaer og vask af gulvet. 
– Rengøring af alle flader  hårdehvidevarer og ovnen
– Rengøring af hele badeværelset (toilet, håndvask, amatur, væg og gulv) også skrubning af gulvet.

Reklamationer & mangler:

Ved fejl eller mangler under opholdet, skal der STRAKS rettes henvendelse til receptionen med det samme.

Vi forventer ved ankomst at enheden straks kontrolleres og mangler straks meddeles til receptionen. Er der lukket må man gerne ringe til 0045 23458649. 

Umiddelbart herefter skal der også rettes skriftlig henvendelse til Hotel Kommandørgården på custser@kommandoergaarden.dk eller De udfylder et reklamations skema som De finder på vores hjemmeside. Af klagen skal det fremgå hvem der er klaget til i receptionen. Følges proceduren ikke, og modtager Hotel Kommandørgården først en eventuel klage efter hjemkomst, vil denne blive afvist og kompensation vil ikke være muligt.